Sidor

fredag 9 september 2011

Pojke med båt i famnen, Scrapidoo

Jag har gjort ett pojkkort efter månadens skiss hos Svensk Scrapbooking. Jag har använt en stämpel från Lili of the Valley. Jag har använt både fram- och baksida av mönsterpappret Cambridge från BoBunny. Motivet har jag stansat ut med en Spellbinders die.


Runt motivet har jag fäst ett snöre med fastknutna stjärnor. Jag har färgat in snöret med Vintage Photo distressdyna.


 Blomman har jag först färgat in med Chipped Sapphire distressdyna och sedan fäst guld och blå stenkross i mitten.


Motivet är färglagt med Tombows och distresser.



Papper, stjärnor, blomma, stenkross och distressdynor hittar ni hos Scrapidoo.

11 kommentarer:

  1. Vilken fint kort! Gillar hur du trätt på stjärnor på snöret och blomman är jättefin!

    SvaraRadera
  2. ett jättefint kort, så charmigt med pojken och snyggt med repet

    SvaraRadera
  3. vad du kika rin hos mig blir bara glad av kommentarer :) du kanske blivit följare.. ska lägga in din blog i min blogglovin :) jätte läckert och charmigt kort :)

    SvaraRadera
  4. Superduperfint!!! =)

    Som svar på din fråga. Jag har bett Marie på Stämpelgården ordna bilder. På vissa av diesen ligger det länk till Stämpelgården med exempel på vad man kan få ut av diesen. Jag kan tyvärr inte öppna och stansa med de jag köpt för att sälja. Så jag hoppas hon ordnar bilder även till de nya dies jag lade upp idag. =)

    SvaraRadera
  5. Jättefint kort och vad bra det vart med snöret runt stämpelmotivet!

    /Annika

    SvaraRadera
  6. Åh, så sött! Jättefint med snöret runt bilden!
    Fin,fint! :)
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  7. Va snyggt med snöret på kortet! Förhöjer verkligen det marina temat.

    SvaraRadera
  8. Vilket fint kort! Jätteläckert med snöret och stjärnorna, bra ide!

    SvaraRadera
  9. Va kul att du vill köpa stämplar av mig men du får maila för vidare instruktioner! :) Massa fint du gjort by the way!! :)

    Kram Kicki

    SvaraRadera
  10. Såå fint,
    får riktiga sommar kämslor när jag ser det.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  11. Vilket supersöt stämpel och jättefint kort! Jag gillar också de där BoBunnypappren... underbara på båda sidor!

    SvaraRadera