Sidor

lördag 3 september 2011

Designat CC - Skiss

Mitt andra bidrag till Designats CC är ett julkort efter skissutmaningen.

Snögubbestämpeln är från Magnolia. Jag har använt två olika Spellbinders dies för att stansa ut rektangeln och kvadraterna. Snögubbepappret är Jovial - Button Nose från Basic Grey. Jag har chalkat kanterna med en distressdyna, Forest Moss. Till pappersremsorna har jag använt Eskimoo Kisses - Powdered Sugar från Basic Grey. Jag har embossat texterna med mörkrött embossingpulver, Claret från Reprint. God Jul-stämplen är från Vilda Stamps och Julpussar är från YouDo. Två små mörkrosa rosor får pryda kortet.


Inuti har jag dekorerat med en ram utstansad med en Spellbinders die. Mönsterpappret är Eskimoo Kisses - Glazed Apple från Basic Grey. God Jul-stämpeln är från Inkido och jag har embossat den med Claret.

3 kommentarer:

  1. Jättegulligt julkort! Så annorluda på något vis, verkligen läckert. Snögubben är så söt, önskar att jag också ägde den stämpeln.

    Kramelikram

    SvaraRadera
  2. men guu va många fina saker du gör människa! Kan inte låta bli att kommentera även denna, en lyckad CC måste de vara

    SvaraRadera