Sidor

söndag 4 september 2011

Designat CC - Mini

Mitt tredje bidrag till Designats CC är en minivariant av en exploderande box till miniutmaningen. Det har halva höjden mot en normal box. Den är 2"x2"x2". Ni kan se hur liten den är jämfört med 5-kronan.

Här hittar ni en beskrivning på denna box, fast i stor storlek.

På locket har jag stämplat och embossat i vitt med en God Jul-stämpel från Reprint. På sidorna dansar tomtenissarna runt asken. Det är Ringdans - Fröjdefull Jul från Maja Design. Jag hade sådan tur att de gick jämnt upp runt asken!



Här ser ni asken öppnad. I mitten står en tomte. Den är från Imaginisce och var nästan symetrisk, så att den kunde klistras dubbel. På ena sidan är den målad i rött och den andra i grått.



Även inuti har jag stämplat med samma God Jul-stämpel. En liten vit ruta att skriva i vem "julkortet" är ifrån. Jag har använt samma mönsterpapper på insidan som på utsidan. Jag har stansat ut med en Spellbinders die.

2 kommentarer: