Sidor

tisdag 20 september 2011

Kortkitsbyte med Elin del 2

Så var det dags att blogga mitt och Elins flaskkort. Vi har gjort flaskkorten från en mall hos Fruarna Lilja.

Elin skickade med följande saker i sitt kit:



Elins höstiga kit innehöll:
  • Brun cardstock
  • Tre höstiga mönsterpapper från Bo Bunny
  • Fyra röda blommor
  • Fem höstlöv
  • Två små gula brads
  • Ett gult band
  • Stämpelmotiv från Stämpelkällan
Här kommer mitt kort.


 Jag har färglagt med Tombows. Bakom motivet har jag en fotomatta stansad med en Spellbinders die. Höstlöver fick hamna i en hög runt hennes fötter.


Blommorna har jag fäst med de gula bradsen.


I facket som blir kan man lägga choklad eller en tag med en hälsning. Jag har lagt dit tre förpackningar med Riesen.


Här är Elins snygga kort. Hon råkade dock skicka sina sista röda blommor, så hon fick hitta på en variant med röda utstansade blommor istället. Ni kan se mer om hennes kort i hennes blogg.


Att byta kortkit var verkligen jätteskoj! Det måste jag bara göra fler gånger!

9 kommentarer:

  1. Snyggt med ett lite annorlunda flaskkort! Har inte gjort med ficka förut :)

    SvaraRadera
  2. Vilken idé att byta kortkit med varandra, kul!
    Så snyggt i höstfärger du gjort!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. vilka underbara höstfärger!!

    tack för den goa kommentaren i min blogg!

    digi stämpeln är i från http://www.debmitchellcreations.com/Emerald_Faeries_Digi_Stam/cat242964_622529.aspx

    SvaraRadera
  4. Snygga flasktaggar!!fina färger...

    Tack för den fina klänningsmallen och den roliga utmaningen.... Ska göra fler klänningar vi tillfälle!

    Kram Katja

    SvaraRadera
  5. Super snyggt,
    Gillar det mycket,
    Hoppas med att få göra det någon mer gång.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  6. Vilket smart flaskkort med förvaringsficka

    SvaraRadera
  7. Ahhh! Så snyggt! Älskar färgerna!
    Himla rolig utmaning! :)

    SvaraRadera
  8. Kul idé att byte kortkit med varann:) Tack snälla för att du tog dig tid att lämna några rader hos mig, uppskattas mycket.

    Ha det bra!

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  9. men denna har jag missat, va fint det blev!!!

    SvaraRadera