Sidor

tisdag 6 september 2011

Julkort efter Deconstructed skiss #17

Jag har gjort ett julkort efter Deconstructing Jen's skiss nummer 17.

I've made a Christmas card for Deconstructing Jen's sketch #17.
Mönsterpappret är Eskimoo Kisses - Rooftop från Basic Grey och jag har använt både röd och vit cardstock. Jag har använt två olika gröna band och en metallstjärna.

The design paper is Eskimoo Kisses - Rooftop from Basic Grey and I have used both red and white cardstock. I have used two different green ribbons and a metal star.


Stämpeln är från Lili of the Valley. Jag har färglagt med Tombows och haft på stickles på brättena och som snö på brevlådan och på marken.

The stamp is from Lili of the Valley. I have colored with Tombows and had on Stickles on the hats and as snow on the mailbox and on the ground.


Motivet och stjärnan har jag fäst med distanskuddar.
The motive and the star, I have attached with spacer pads.


Inuti har jag gjort en ram av mönsterpappret och stämplat en julhälsning.
Inside, I have done a frame of design paper and stamped a Christmas greeting.

4 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Gillar alla de glittriga detaljerna! :)

    SvaraRadera
  2. Jätte fint julkort,
    mysig stämpel.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Detta var också jättefint och med den där härliga julkänslan då det ska glittra!

    SvaraRadera
  4. Så jättesnyggt! Och insidan med!!

    SvaraRadera