Sidor

tisdag 30 augusti 2011

Julkort, Scrapidoo

Jag har gjort ett julkort. Stämpeln är från Lili of the Valley. Jag har haft stickles på luvan, tofsarna och på ljuslågan. Diesen är från Spellbinders. Jag har rivit mönsterpappret i remsor, med min rivlinjal. Mönsterpappret heter Making Memories - Pattern Stripe Mistletoe. Jag har även dekorerat med en snöflinga och ett metallhjärta.


Insidan har jag dekorerat med samma mönsterpapper, men här har jag nöjt mig med att riva kanterna. Även här har jag använt en Spellbinders die. God Jul-stämplen är från Vilda Stamps. Jag har embossat den med Claret från Reprint.


Mönsterpapper, charms, embossingpulver Claret, stickles Diamond och cardstock hittar ni hos Scrapidoo.

8 kommentarer:

  1. Underbart fin och stämpeln är bedårande!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Jättefint man blir lite sugen på att göra julkort nu :-D

    SvaraRadera
  3. Jätte fint julkort.
    kram Elin

    SvaraRadera
  4. och lika fin e den här,himla bedårande stämpel.

    SvaraRadera
  5. MUMS vilket fint kort!!!
    Visst är det bra att börja i tid, så man har tid att lägga ner lite extra tid på julkorten.
    Hoppas du får en fin dag.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Jättefint, jag gillar de milda färgerna...måste sätta fart med julkort jag också...men har 4 fördelsedagskort kvar att göra den närmaste tiden...

    Ha det bäst ♥

    SvaraRadera