Sidor

fredag 5 augusti 2011

Altheasmix julkortsutmaning v31

Veckans utmaning på Altheasmix, är att skapa ett julkort med mönsterpapper från Maja Design. Jag har gjort ett julkort med fem olika papper från serien Vintertid. Jag har utgått från en gammal skiss hos Deconstructing Jen.


Tomtestämpeln är från Vildas Stamps hemliga kit, julen 2011. God Jul-stämplarna är från Vilda Stamps de med. Kortet öppnar sig nedåt. Jag har embossat vitt på kanterna runt cirkeln och runt God Jul-stämpeln. 


Insidan fick sig några ränder de med av mönsterpappret för att matcha framsidan.

11 kommentarer:

  1. Oj va snyggt! Dö diggar!!!!

    SvaraRadera
  2. Så herlig kort, flotte farger og kjempefin stil. :)

    SvaraRadera
  3. Ett underbart kort, gillar hur du har gjort med banden.Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt med dessa färgerna på ett julkort!

    SvaraRadera
  5. Så snyggt! Gillar hur du har färglagt tomten, görfint!
    Tack för din kommentar och för att du vill vara med i min bloggcandy, kram K.

    SvaraRadera
  6. Riktigt snyggt, gillar motivet, färgläggningen och upplägget!
    kram Annika

    SvaraRadera
  7. Åhhh vilket snyggt blått julkort. Gillar skarpt =)
    Tack för dina besök hos mig. Jag antar att vi ses sen 21 aug i Väsby??
    HA DET GOTT
    KRAM/y

    SvaraRadera
  8. Vilka fina julkort du gjort!Härligt att se.

    Kram!

    SvaraRadera