Sidor

tisdag 9 augusti 2011

Julkort efter Deconstructed Sketch 13

Som ni märker har jag totalt fastnat för Deconstructing Jen's fina skisser. Här är ett julkort efter Deconstructed Sketch 13. Mönsterpapprena är från serien "FaLaLa Christmas" från Best Creation Inc. Blomman är från Prima. Stämpeln är från Magnolia, "Tilda hanging ornaments".

As you can see, I am totally hooked on Deconstructing Jen's beautiful sketches. Here is a Christmas card after Deconstructed Sketch 13. The design papers are from the serie "FaLaLa Christmas" from Best Creation Inc. The flower is from Prima. The stamp is from Magnolia, "Tilda hanging ornaments."


Julgranskulorna har jag först embossat med vinrött (Claret från Reprint) och sedan haft på Hologram Sparkle (Kortmakaren). Hållarna har jag embossat i guld.

The Christmas tree balls, I first embossed with burgundy (Claret from Reprint) and then had the Holograms Sparkle (Kortmakaren) on top. The holders have I embossed in gold.


På insidan har jag remsor med granpappret och en God Jul-stämpel från Vilda Stamps som jag embossat i guld.

On the inside, I have strips of the design paper and a Merry Christmas stamp from Vilda Stamps that I embossed in gold.

5 kommentarer:

  1. så himla snyggt blev det! Roliga skisser, ska ta mig en sväng förbi och kolla! GUU va du e duktig som jobbar på med dina julkort, vad skönt att slippa sedan.
    Kram stephi

    SvaraRadera
  2. This is so adorable! LOVE that little Magnolia girl! Thanks so much for participating in this week's Deconstructed Sketch. :)

    SvaraRadera
  3. Så lekkert kort♥. Nydelige farger og embosset tekst er flott♥.

    Klem Marita♫♫

    SvaraRadera
  4. Jätte fint julkort,
    Kanske snart dax att börja.
    Kram Elin

    SvaraRadera