Sidor

onsdag 27 april 2011

Studentkort - Phunnyface

Jag har gjort ett studentkort med Chibi Student från Phunnyface. Som vanligt har jag färglagt med Tombows. Den vita klänningen och mössan har jag skuggat med ljusblått. Skylten har jag skuggat med ljusgrått. Det svarta på mössan är förstärkt med mörkblått blandat med grått. Texten på skylten är skriven förhand. Mönsterpappren är från serien Götheborg från Inkido och heter "Blå stjärnrand" respektive "Blå rand". Jag har stansat det ena pappret med en kantstans från X-cut, den hittar ni hos Scrapidoo.

7 kommentarer:

  1. Vilket super fint kort du har gjort!
    Gillar färgerna och verkligen en super fin stämpel!!!!
    Roligt att du vill vara me dpå min Födelsedags Candy! TACK!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Jätte fint!!
    Söt stämpel.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Jätte fint kort!
    Du har någonting att hämta i min blogg!!!

    / Oliver

    SvaraRadera
  4. Vilket superfint kort!

    /Jeany

    SvaraRadera
  5. Tack för kommentarerna hos mej och roligt att du vill följa bloggen också =).
    Verkligen ett fint student kort, jag gillar verkligen den stämpeln. =)
    Ha en fortsatt bra dag!
    /Tezz

    SvaraRadera