Sidor

fredag 1 april 2011

Evighetskort - Phunnyface

Så var det dags för mig att få den stora äran att gästa hos Phunnyface en månad till! Det ska bli skoj!

Här har jag gjort ett evighetskort. Jag har gjort det efter Tesa Prickiformars beskrivning. Det går att öppna nya sidor i all oändlighet. Kortet är tänkt som ett grattiskort till någon dagiskompis till min yngsta son. Jag har använt lejonstämpeln från stjärnteckenserien. Den är färglagd med Tombows som vanligt. På nosen hade jag på Glossy Accent. Mönsterpappren är med cirkustema, vilket jag tyckte passade himla bra ihop med lejonet! Pappren är från Imaginisce ur serien Animal Crackers. De är dubbelsidiga och jag har använt papprena Pixie Sticks och Under the Big Top. Grattisstämpeln är från Inkido.






På detta uppslag skulle man kunna lägga till namn och ålder, när jag vet mer säkert vem det blir till.



Det var rätt enkelt att göra tycker jag. Här ser ni en video, så att ni ser hur det fungerar.

12 kommentarer:

  1. Hejsan
    Du har något att hämta i min blogg
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    Du har vunnit det blogcandy som du deltog hos mig. Ett stort GRATTIS =D

    Kontakta mig på therorese [@] hotmail . se så kan jag skicka vinsten till dig någon dag under veckan =) Än en gång ett stort GRATTIS =)

    //Therese

    SvaraRadera
  3. Kikar in i din fina blogg. Vackert kort, vilka fina papper. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Vilket häftigt kort!
    Lejonstämpeln passade ju perfekt till de här papperen.

    SvaraRadera
  5. Det här kortet är verkligen utläckert!!!!
    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Kuliga grejer du gör!

    Massor av inspiration hittar jag!

    Välkommen i kika hos mig

    http://mezzanotteskapar.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Vilket fint kort! Underbara papper!

    //Malin

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt kort...dessa underbara papper ligger och väntar på att jag ska ta itu med dem...
    Du har något att hämta i min blogg :)

    SvaraRadera
  9. Så söta kort du gör!
    Kul att du fått upp ögonen för scrapbooking, det är en väldigt trevlig hobby.

    SvaraRadera
  10. Vilket härligt kort med härligt färgsprak och superpassande papper :o)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  11. Psst, du har något att hämta i min butiksblogg!

    SvaraRadera
  12. Vilket superfint kort! Jag blir så sugen på att prova göra ett sånt...

    Kram Lena

    SvaraRadera