Sidor

tisdag 19 april 2011

Glad Påsk!

Jag har gjort ett påskkort efter en skiss hos Kristinas Scrapbooking. Stämpeln Vilande kyckling från Phunnyface har jag färglagt med Tombows. På näbben och på kammen har jag haft på Glossy Accent. Det gula och gröna mönsterpappret är från Scrapidoo. Fotomattan bakom kycklingen är baksidan av det gula pappret. Jag har ritat en svart ram runt pappret med svart tuschpenna. Glad påsk-banderollen har jag ritat för hand och embossat i svart. Blommorna har jag satt där det var blommor på pappret.



Med en önskan om en riktigt glad påsk till er alla!
/Ziro

3 kommentarer:

  1. Hej syster yster! Vilket gulligt påsk kort du gjort. Stämpeln är ju för söt! Snyggt mönsterpapper du har *blink blink*
    Kramisar

    Märtis

    SvaraRadera
  2. Gudars skymmning så sött!!!

    SvaraRadera
  3. Sicken söt liten kyckling och jag håller med Märtis om att papperet är snyggt! Passar perfekt till påskkort trots att det inte är ett påskpapper.

    Glad påsk önskar jag dej!

    SvaraRadera