Sidor

lördag 30 april 2011

Post-It-block med Glädjeskutt från PhunnyFace

Sedan jag fick den söta stämpeln Glädjeskutt från PhunnyFace, har jag funderat på vad jag ska använda henne till. Till slut kom jag på att hon kan få pryda ett fodral till ett Post-It-block, att ha på jobbet. Då kan hennes glada humör kanske pigga upp en när man sitter och jobbar. Jag har utgått från en beskrivning som Dilorf har gjort.

Jag har använt mintgrön cardstock och ett rutigt mönsterpapper "Chick-a-doo" från SEI. Några daggdroppar (halvpärlor/dew drops) har jag prytt framsidan med. Ett vitt sidenband för att kunna stänga. Mönsterpappret och daggdroppar hittar ni hos Scrapidoo.



4 kommentarer:

  1. Det är så fint!

    Tack för din tid hos Phunnyface! Det har varit skoj att vara "kollega" med dej!

    SvaraRadera
  2. Jätte söt stämpel!
    Ja allt va jätte fint.
    Kram Elin

    SvaraRadera