Sidor

onsdag 20 april 2011

Scrap-Perras 1 års kalas

I helgen var jag på Scrap-Perras träff. Det var jättekul att få scrappa hela dagen, shoppa lite och framförallt umgås med trevliga människor! Det var tre utmaningar under dagen. Den första var en skisstävling och mitt bidrag till den visar jag lite senare. I den andra utmaningen skulle man inspireras av Scrap-Perras logga som ju ser ut så här:


Jag valde att skapa ett drakkort. Jag ritade upp en drake för hand på ett kladdpapper. När jag var nöjd, klippte jag ut den och ritade av på ett grönt mönsterpapper, som jag tycker ser lite ut som fjäll. Pappret heter "Petite Blue Floral Paper" - "So Sophie" från My Mind's Eye. Ryggsköldarna är gjorda av blad som jag färgat med Tombows för att få en mer passande grönfärg. Tänderna har jag klippt ut i vitt papper och satt fast. Ögat är ett sånt, där den svarta pricken rör sig, när man skakar på kortet. Mönsterpappret, blombladen och den mörkgröna cardstocken köpte jag hos Scrap-Perra på plats.


Inuti har jag fäst ett ljusare papper och stämplat Grattis i hörnet.


Otroligt nog så vann jag med detta kort! Jätteskoj! Här är en bild på vad jag vann:


8 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!! till vinsten!
    Urläcker drake!

    SvaraRadera
  2. Du var en given vinnare - sååååå läckert!!!! Grattis igen! :)

    SvaraRadera
  3. stort grattis! vad kul!!!! Jag har tänkt maila dig om hur det var i helgen,med denna vinst måste det nog ha varit jättekul!!

    SvaraRadera
  4. Gratis till vinsten.
    Så fin drake du har gjort. Att bara kunna rit den är inte dålig.
    Än en gån grattis.

    Trevlig påsk
    Kram Louise

    SvaraRadera
  5. Va roligt att du vann,
    jätte fint kort,
    Maila mig sin adress så ska jag skicka mallen till dig om du vill
    elin.borjesson@gmail.com
    Kram Elin

    SvaraRadera
  6. Inget otroligt alls att du vann :o) Läckert kort!!!

    SvaraRadera
  7. Jättehärligt kort! Inte konstigt att du vann! Grattis!

    SvaraRadera
  8. Vilket häftigt kort!
    Förstår att du vann med det. Grattis!

    SvaraRadera