Sidor

fredag 14 januari 2011

Phunnyface Coloring Competition - Vinst

Jag är ju nybörjare på det här med scrapbooking och också nybörjare på färgläggning av stämplar, men jag lämnade ändå in ett bidrag till Phunnyface Coloring Competition. Jag tävlade med nedanstående julkort som jag gjorde till Scrappaloss skissutmaning.


De två söta tomtenissarna är stämplar från Phunnyface. Jag färglägger med Tombow-pennor. Jag har stämplat och embossat i svart först. Sedan färgar jag med pennan runt konturerna och använder en vattenpensel och drar ut färgen mot mitten. Jag har valt att färglägga i två olika gråfärger och en grön, för att matcha pappren.

Otroligt nog vann jag första pris! Jag är jättestolt och jätteglad! Vinsten består av samtliga stämplar i nästa kollektion från Phunnyface samt äran att få vara gäst-DT i februari. Det ska bli jätteskoj, då jag verkligen gillar deras stämplar.

I Phunnyface blogg kan man nu se nästa kollektion. Den består av 12 stycken stämplar med alla stjärntecken. Själv gillar jag Lejonet bäst. Turligt nog är min yngsta son inte bara född i Lejonets tecken utan också väldigt djurintresserad, så ett kort till honom med Lejonstämpeln är en given succé. Så nu väntar jag bara otåligt på att få hem alla fina stämplar och kunna börja skapa. Jag har redan flera idéer på vad jag ska hitta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar