Sidor

fredag 10 januari 2014

Mer eller mindre - YouDo's julutmaning

Det här är mitt fjärde och sista bidrag till YouDo's julutmaning. Det här är till delutmaning 2 (av 4) som heter "Less vs More". Man ska göra ett enkelt kort och ett annat med mer dekorationer på.

Jag har valt att använda samma motiv- och textstämpel på båda korten. Cardstocken är också i samma färger, vitt och mörkblått. På det enklare kortet har jag inte några dekorationer alls, utan där har motivet och den vackra textstämpeln fått ta plats.


På det andra kortet har jag valt att invertera bakgrundsfärgerna och stämplat textstämpeln i vitt (embossing) på mörkblått papper istället för blått på vitt papper. Här har jag runt motivet fäst en massa olika sorters snöflingor: glittriga, utstansade i vitt papper och silverpapper, charms, brads, knappar (YouDo) mm.


Jag vill tacka er på YouDo för trevliga och roliga julutmaningar!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt vackra kort :D Tack för du är med och tävlar med oss på Youdo
    kram Dt- johanna "pojjo"

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint du har bloggat sista tiden!
    Vackra välarbetade alster så lycka till i tävlingarna hos Youdo!

    SvaraRadera