Sidor

torsdag 16 januari 2014

Lille söte Abbott

Jag har gjort en layout efter min skiss som ni ska tolka för att kunna delta i vår tävling inne hos Scrapidoo, nu under januari och februari. Jag har gjort en layout med Märtas ”lilla” söta hund Abbott. Eftersom han är en Grand Danois är han inte liten alls även om han fortfarande är valp och inte vuxit färdigt. Men söt är han allt! :)


Jag har klippt remsor ur fyra olika mönsterpapper. Det röda är faktiskt ett julpapper från Scrapidoo men jag ville göra i färgskalan vitt, svart och rött, så då passade detta papper perfekt. De svarta är från My Minds Eye serie Chalk Studio.


Jag har stämplat små hundspår med Archival Ink. Jag har låtit ”kopplet” fortsätta runt Abbott några varv. Det är gjort med ett papperssnöre som jag fäst med dubbelhäftande tejp.


Den lilla hunden är en stämpel från Vilda Stamps och heter Karo. Jag har färglagt stämpeln med Tombows.

Materialet hittar ni hos Scrapidoo.

1 kommentar: