Sidor

söndag 7 juli 2013

Art for Myself - Rädsla

Denna månads tema inne på Art for Myself är rädsla. Ni får gärna tolka vårt tema och länka till ert alster inne hos Art for Myself!


Jag är mörkrädd. Det var värre när jag var liten, men jag kan fortfarande tycka det är lite läskigt i skogen när det är mörkt eller när jag är ensam hemma på natten.


Jag har målat ett figur som sitter ihopkrupen mitt i den mörka skogen, med grenar som sträcker sig efter den som är rädd.


Jag har målat med akvarellfärger, akvarellpennor och Inktensekritor.

2 kommentarer:

  1. Jättefin Ziro! Den fångar verkligen känslan rädsla väl!

    SvaraRadera
  2. hej vännen,
    saknar dig och hoppas du har det bra.
    Här håller vi på att fixa en pysselhörna till mig..jippi!
    Vad fint du fångat temat, jag tycker det är så vackert och skört..å läskigt.

    SvaraRadera