Sidor

fredag 16 mars 2012

Marint "Tri Fold Shutter"-kort

Jag har gjort ett till Tri Fold Shutter-kort. Även denna gång med Reprints nya papper, men denna gång från serien New England Collection. Dessa härligt marina papper passar mig perfekt i smaken!


På framsidan har jag gjort det enkelt för mig och använt en av tagsen från pappret “Tags V2012 Collection Vintages”.


Insidan är dekorerad av mönsterpappret “New England Collection – Lexington”. Jag har stansat ut två etiketter för att få plats för en hälsning.


På stjärnan har jag haft på crackle accent. Det är första gången jag provar och jag tycker det blev jätteballt.


Jag har färglagt tre vita blommor med Distress Ink – Chipped Sapphire. Sen har jag haft på Stickles Star Dust. Två metallblad fick också plats.

Ni hittar materialet hos Scrapidoo.

7 kommentarer:

  1. Jättesnyggt kort!
    Gillar verkligen färgerna! :)

    SvaraRadera
  2. ja jag kollar in här mee.. det är så fint..ja som allt du gör. Å va kul det ska bli att ses igen!

    SvaraRadera
  3. Så himla läckert! Gillar den krackelerade stjärnan.

    SvaraRadera
  4. snyggt med hel framsida! Ja, hela kortet e snyggt ;)

    SvaraRadera