Sidor

måndag 13 augusti 2012

Fotboll

Här kommer mitt sista bidrag till Scrap-Perras sommartävling. Jag hann bara med tre men är nöjd ändå. Detta är till kortskissen. Man skulle ha med minst två mönsterpapper och blommor. Jag har använt papperna  Happy och Laughter från serien Celebrate från Authentique Paper. Jag har använt röda och vita körsbärsblommor. De vita har jag färgat turkosa med en Tombowpenna. Det svarta bandet är också från kitet. Stämpeln kommer från Phunnyface.



Kortet är till min son som fyller 14 år i sommar och spelar fotboll.

4 kommentarer:

  1. Snyggt kort, gillar färgkombon. =) Sonen blir säkert jätteglad.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! Jag gillar att färgerna kommer igen i blommorna! :)

    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Vilket supersnyggt kort, gillar massor :)

    Kram Majsan

    SvaraRadera